لاغری نوین 96 در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
1105
اطلاعات تماس
خانم زهره فرخزاد
09198045159
تهران - پوشش سراسری

لاغری نوین 96 در تهران

لاغری نوین 96 در تهران
لاغری نوین 96 در تهران
لاغری نوین 96 در تهران
لاغری نوین 96 در تهران
لاغری نوین 96 در تهران
لاغری نوین 96 در تهران
لاغری نوین 96 در تهران لاغری نوین 96 در تهران لاغری نوین 96 در تهران لاغری نوین 96 در تهران لاغری نوین 96 در تهران لاغری نوین 96 در تهران
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
1105

لاغری نوین 96 در تهران

آموزش لاغری بدون رژیم ، دمنوش ، قرص و ورزش از طریق شناخت ذهن و درمان ذهن بیماری که بر روی چاقی بنا شده است .

من زهره فرخزاد هستم مدرس لاغری از طریق ذهن وشناخت باورها و خدا را شاکرم که در دنیای مجازی پذیرای حضور شما عزیزان هستم .

هدفم از ایجاد این وب سایت گسترش راه سلامتی وشفای درون ورسیدن به خود واقعی و تناسب افکار وتناسب اندام میباشد .

راه هایی که توانستم به مدت یکسال اجرا کنم و ۲۵ کیلو کاهش وزن و درد های مفاصل و کمر و اریتمی قلبی و فشارخونی که همگی بر اثر چاقی واضافه وزن به من وارد شده بود را رها کنم و از نو متولد بشم را برای ، شما دوستان در قالب یک دوره آموزش میدهم.

داستان زندگی من انگیزه راه وشروع تولدی زیبا وسلامت برای ، شما دوستانی خواهد شد که سال ها در مسیر لاغرشدن مثل یویو رفت و برگشت دارید وهمه راه های لاغری را امتحان کردید ونتیجه ماندگار نداشتید .

خدایا سپاسگزارم که دراین مسیر وارد شدم که با خود دوستی و استفاده از قوانین طبیعیت مثل قانون جذب ، قانون انتظار ، قانون قطبیت و قوانین مشابه به وجود الهی ام پی بردم و با اولویت قرار دادنم توانستم مسیر سلامت جسم و روح را پیداکنم و خود و خانواده ام را از دردسرهای بیماری چاقی رها کنم .

ازسن نوجوانی چاقی و نگرانی هایش مرا واداربه امتحان تمام روش های لاغری کرد تاجایی که بعداز ازدواج برای بارداری اول دچار فشار خون شدم ومجبور به خوردن قرص های مختلف که بناچار فرزندم با وزن یک کیلو و صد گرم در هفت ماهگی بدنیا آمد دخترکی ضعیف وریز که حتی پستانک برایش بزرگ بود . ولی از آنجاییکه خداوند همیشه هوامو داره تونست سریع وزن بگیره و رشد کنه البته با شیر خشک

به هرحال فشارخون بامن همراه شد تا جاییکه قلبم دیگه از ریتم قشنگ خارج شد زانو ها شروع به عدم همراهی کردن .

 فرزند دوم با یک کیلو و دویست گرم بدنیا آمد بعد از شش سال توقف ولی نتونستم به وزن ایده آل برسم بلکه فشارخون بالا و تورم بارداری بامن موند و بیمار و بیمارتر شدم.

۴ مهره بیرون زده ، فشارخون ، قلب بیمار آیا افسردگی به همراه نداشت ؟ قطعا افسرده حال شدم .

قصدم ناراحت کردن شما خوبان نیست فقط اینکه یک زن بیمار وافسرده حال چطور میتوانست خانواده شاد داشته باشه تصور کنید دایم بیمارستان و دارو و درمان

به هر حال سال اتفاق خوب رسید سال ۱۳۹۵ درحالیکه استراحت مطلق بودم بخاطر بیرون زدگی مهره هام فلج شده بودم ولی بازخدا هوامو داره با نیروی ذهن در بستر بیماری آشنا شدم ، تحقیق و کتابخوانی و شرکت در دوره های ذهنی به ایمانی رسیدم که میتوانم خود را شفا بدم .

یکسال تلاش ، شبانه روزی موفقیت یک عمر من را رقم زد .

۲۵ کیلو کاهش یکساله ، به من کمک کرد تا روزانه با برداشتن انرژی منفی درد ها را پشت سر بگذارم .

شکر خدا پایان یکسال تولد جدید و سلامت من شد . تصمیم گرفتم به کسانی که نیازمند این نیرو هستند کمک کنم .

ابتدا با کلاس حضوری وبعد تلگرام وکانال تلگرام وبعد نوشتن کتاب لاغری با ذهن برتر بعد پیج اینستا گرام تونستم در این سال ها به نفرات زیادی کمک کنم . نتایج دوستان در پیج و گروه و کانال تگرام نشان میدهد که مسیرم درست شکر خدا سلامت است .

بنابراین بر آن شدم وب سایتی تهیه کنم برای کسایی که همه راه های لاغری را رفتند ولی نتیجه نگرفتند ثابت کنم که مسیر اشتباه هدف را به همراه ندارد.

ما فقط جسم نیستیم . انسان از ذهن روح و جسم تشکیل شده باید همه ابعاد متناسب با هم پیش بروند تا تناسب اندام همیشگی بوجود بیاید .

قصد دارم آموزش هایی در قالب ویس و تصویر خدمتت شما ارائه کنم تا شما هم نفرات بعدی این مسیر سبز سلامت باشید .

با استفاده از دوره رایگان ومطالب کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم و دیدن نتایج شرکت کنندگان در دوره شماهم هدیه ای زیبا و ارزشمند را به خود خواهید داد ایمان دارم کسایی که به این مسیر هدایت میشوند خواست خداوند حکیم است که اینجا باشند .

همراه همیشه شما

کلمات کلیدی :

لاغری نوین 96 در تهران آدرس لاغری نوین96 در تهران شماره تماس لاغری نوین 96 در تهران
پیامک      تماس     09198045159
تماس    
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی